21 Aralık 2016 Çarşamba

Cesur ve Güzel Sühan Korludağ'ın Stili


Merhabalar!
Şöyle bir bakınca bayadır dizi karakterlerinin stil incelemelerini yazmadığımı fark ettim. Aslında geçen sezon doğru düzgün dizi izlemedim desem yalan olmaz. Ama bu sezon bir döndüm pir döndüm :)
Hem yerli hem yabancı bir sürü dizi izlemeye başladım. Düşünün ne kadar boşum hahah:)
Bugün de annemin "mutlaka izle" demesine rağmen izlememekte baya direndiğim Cesur ve Güzel dizisinin Sühan'ının nasıl giyindiğini inceleyeceğiz.
Stil kısmına geçmeden "Evet Kıvanç bu dizide de çok yakışıklı!"



Sühan'ın kendine has bir tarzı var diyebilirim. Giydiği bazı parçalar sezonun trendlerinden ama bazılarından da anlıyoruz ki tarz sahibi bir karakter. Sadece bu senenin modası olan şeyleri giymiyor.


Tuba Büyüküstün saçlarını ilk bu kadar kısa kestirdiğinde hiç beğenmemiştim ama Sühan karakterine inanılmaz yakışmış. Zaten saçlar kısa olduğundan model anlamında pek çeşitlilik olmuyor ama şapkalar ve saç aksesuarları kullanıyor.



Sühan'ın stili maskülenlikle feminenliğin inanılmaz dengelendiği bir noktada. Çok daha maskülen parçaları ya feminen dekoltelerle ya da feminen parçalarla kombinleyerek muazzam bir denge kuruyor. Bu görseldeki tulumun markası ise Mango.


Renk olarak çoğunlukla toprak tonlarını görüyoruz Sühan'ın seçimlerinde. Kumaş olarakta süetler, nubuklar en sık kullandıklarından. Burdaki turuncu ceketin markası Twist.


Özellikle malum kış aylarında olduğumuzdan ve senaryo bir çiftlik hayatını daha doğrusu kasabada geçen bir hikaye olduğundan bol bol hırkalar, kabanlar ve ceketler görüyoruz üstünde. Ben kabanlarına bayılıyorum gerçekten. Çoğunlukla oversize ve mükemmel modelleri oluyor. Bu görseldeki uzun hırkası Stefanel.


Sühan'ın en çok kullandığı aksesuarlardan biri de güneş gözlükleri. Dizi boyunca birbirinden farklı renk ve modelde gözlükle görüyoruz onu. Mesela bu model Italia Independent.


Çoğunlukla country tarzını da kullandığını görüyoruz. Yukarda da söylediğim gibi en sevdiği renkler ve kumaşlar dışında püskül detayını da sıklıkla kullandığını görüyoruz.


Aksesuar seçimleri genelde az oluyor. Ya sadece küpe ya bir şahmeran. Çoğunlukla silver tercih ediyor diyebilirim. Ancak parçalar gösterişli olmayan daha çok dikkat çekici fakat yalın oluyor.

Dizi henüz çok yeni bende severek takip ediyorum. Bana soracak olursanız nadiren rüküş görünse de çoğunlukla Sühan'ın stili gayet başarılı. Hatta geçtiğimiz yıllarda yine Tuba Büyüküstün'ın canlandırdığı Kara Para Aşk dizisindeki Elif'in stiline baya benziyor. Eğer Elif'in stil incelemesini de okumak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder