25 Aralık 2016 Pazar

Milani || Luminoso Allık

Merhabalar canlarım:)
Yaklaşık 1 sene önce Beautyjoint'ten yaptığım bir alışverişte sitede görüp dayanamadığım bu Milani allığı inceleyelim istedim.
O kadar ünlü bir allık ki özellikle yabancı bloglarda ve Youtube kanallarında bahsetmeyeni dövüyorlar gibi bir durum var.
Bu arada 9 ya da 10 farklı renk seçeneği var ve fırınlanmış bir allık.



Ambalajı ne çok kaliteli ne de dandik, tam orta kararda. Aynası yokmuş gibi dursa da ambalaj iki kademeli. Kapaktan sonra ürünün olduğu kısımda kalkıyor ve bir aynayla fırça çıkıyor. 
Bu açıdan yanınızda taşıyabileceğiniz bir ürün.


İlk bakışta çok turuncu dursa da aslında şeftali rengi diyebilirim. Bol bol simler var ama yanağınızda gelinin kız kardeşinin sime bulanmış hali gibi değil oldukça fresh ve güzel gözüküyor.
O kadar pigmentli ki (belki de ben çok açık tenliyim diyedir) fırçanın ucuna alıp azar azar sürüyorum.



Gün boyu tazelememi gerektirmedi. Bir çok markanın aksine tozutma sorunuyla da karşılaşmadım.
Özellikle beyaz ve buğday tenlilerin beğeneceğini düşünüyorum.



Hem fiyatları uygun hem de bir çok pahalı markaya göre yapıları, pigmentasyonları ve kalıcılıkları daha başarılı. Bir allıktan başka ne istenir ki?
Almak istediğim bir kaç rengi daha var zaten:)



Ben ürünü Beautyjoint'ten 7-8 dolar gibi bir fiyata almıştım. Belki Instagram satıcılarından da bulabilirsiniz. 
Mutlu günler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder