4 Ekim 2017 Çarşamba

Flormar Tropical Splash Koleksiyonu || Bronzer-Ruj-Rimel-Aydınlatıcı


Selam!
Şimdi bazılarınız diyeceksiniz ki bu yazıyı yazmakta geç kalmadın mı? 
Türkiye'nin nerdeyse en hızlı koleksiyon çıkaran markası Flormar Tropical Splash'ten sonra bir sürü koleksiyon çıkardı.
Fakat siteye girerseniz birazdan burda okuyacağınız ürünleri yarı fiyatına alabileceğinizi göreceksiniz. O nedenle bence dikkatle okuyun:)
Buraya tıklayarak ürünlerin indirimli fiyatlarına bakabilirsiniz.


Öncelikle bu ürünler bana marka gönderisi ve paketten sadece bu dördü çıkmadı. Bunlar dışında bir parfüm, bir vücut spreyi bir gloss ve bir de tekli far vardı. Tekli farın yazısını kendisiyle aşk yaşadığımdan sebep ayrı yazmıştım. Şuraya tıklayıp okuyabilirsiniz.

Gloss pek kullanmayı tercih etmediğim için onu bir ara sizlere hediye edicem diye hiç açmadım. Parfüm bütün yaz vücut spreyi ile birlikte çantamda dolaştı. İkisini de bayılarak kullandım. Kokuları şahane. Vücut spreyi çok kalıcı değil ama parfümün kalıcılığı fiyatına göre iyiydi.
Neyse biz gelelim bugünün ürünlerine...



Öncelikle ambalajlardan başlıyorum. Bence Flormar'ın şimdiye kadar çıkardığı koleksiyonlar arasında (en azından benim hatırladıklarım) en havalı duranlar bu koleksiyondakiler. Hem kaliteli hem de renk seçimleri nedeniyle yazın enerjikliğini hissettiriyor.


Rujun ambalajına hasta oldum. Hatta o kadar hasta oldum ki keşke şöyle sürekli kullanabileceğim bir renk olsaydı da hep çantamda gezdirseydim dedim. Bendeki 05 Vibrant Red rengi. Çok canlı bir kırmızı ve dudakta biraz iddialı duruyor. Yapısı matta değil simli de değil ama kendi içinde bir parlaklığı var. Dudaklarımı kurutmadı. 


Rimel gördüğünüz gibi konik formda bir fırçaya sahip. Normalde plastik fırça kullanmayı sevdiğimden bu tarz kıl fırçalara hafif bir önyargım oluyor. Ancak fırçası çok kalın olmadığı için kirpik diplerime kadar sokmakta zorlanmadım. Açık konuşmak gerekirse vaaov diyeceğim bir etkisi de olmadı.


İşte bu koleksiyondaki en sevdiğim ürünlerden bir diğeri: Morning Star isimli aydınlatıcı. Oldukça ışıltılı o nedenle çok parlaklıktan hoşlanmayanlar azar azar uygulasın. Fırınlanmış bir ürün olduğundan tozutmuyor. Rengini sarımsı pembemsi diye tanımlasam yanlış söylemiş olmam galiba. İçinde parça parça simler olmadığı için de çok kullanışlı.


Gelelim son olarak bronzera. Biraz tozutma sorunu var ama çok dert ettiğim bir konu olmadığından fazla üstünde durmayacağım. Rengi bana biraz turuncumsu geldiği için tek başına kullanamıyorum. Özellikle beyaz tende olduğundan da turuncu duruyor. Daha grimsi bir kontur rengiyle karıştırarak ya da allık olarak kullandım. Bir diğer kullanım alanı da kesinlikle göz! Katlanma bölgesini ısıtmak için hoş bir seçenek.

Dediğim gibi Flormar'ın sitesinden indirimli olarak satın alabilirsiniz.
Siz bu koleksiyondan hangi ürünü beğendiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder