17 Ekim 2017 Salı

Golden Rose BB Cream Beauty Balm



Özellikle yaz aylarında ten makyajı yapmak benim için bir çile, bir azap haline geliyor. Çok terleyen biri olarak sokağa bile çıkmak istemezken bir de üstüne yoğun yapılı fondötenlerle makyaj yapmayı düşünemiyoum bile:)
O nedenle her yaz başlangıcı ince yapılı ten ürünü arıyorum ve ten makyajı yapmak istediğim günlerde onu kullanıyorum.
Bu yaz başında da aynı arayışa girdim ve Golden Rose’un mağazasında bu Bb Cream’le tanıştım.



Özellikle güneşli havalarda eğer ten ürünü kullanacaksam spf içermesi benim için çok önemli. Bu üründe spf 25 içerdiğinden bir artı aldı. 
İkinci güzel özelliği de tüpte gelmesi. Böylece hafif olduğu için dışarda makyaj yapacağım zaman taşıması kolay oluyor.


Kapatıcılığı azdan ortaya doğru ama bir kaç kat uygulayarak arttırabilirsiniz. Ben zaten çok örtücülük aramadığımdan sorun yaşamıyorum. Süngerle daha doğal, fırça ya da elinizle uyguladığınızda daha örtücü bir sonuç almak mümkün.


Maalesef ürünün kalıcılığını çok başarılı bulmadım. Burun ucum, kaş ortası ve çenemde gün içinde kalıcılığını kaybetti. Tabi yoğun yapılı olmadığından azıcık ürünle hemen tazelenebilir. 



Bitişiyle ilgili fikirlerimse biraz karmaşık. İlk uygulamada saten bitişli bir ürün ancak 3-4 saat içinde cildinizin yağlanan bölgelerinde parlama yapmaya başlıyor. Bu nedenle cildi çok yağlı olanlar pek sevemeyebilir. Ancak ince yapılı bir pudra ile görüntüyü toparlamak mümkün.


Ben indirimde 23 liraya aldım ve bu fiyata göre kesinlikle başarılı buldum. Cildimdeki renk eşitsizliğini güzelce kamufle etti.
Ancak tabi ki sizlerin de bb krem önerilerini bekliyorum. Bana tavsiye edebileceğiniz uygun ya da yüksek fiyatlı bb kremler varsa aşağı yorum olarak bırakın lütfen...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder