1 Ekim 2017 Pazar

Sleek Aydınlatıcı Paleti-Solstice


Sanırım en sevdiğim makyaj ürünlerinin başında aydınlatıcılar geliyor. E bir de göz alıcı ambalaj tasarımıyla birleşince Sleek'in bu aydınlatıcı paletini marka Türkiye'ye gelir gelmez gözüme kestirmiştim. Uzun süredir de severek kullandığım için neden blogda yazmamışım diye düşündüm ve işte şimdi fikirlerimi nihayet sizinle de paylaşıyorum.
Bu paletin adı Solstice. Bir de gümüş rengi ambalajlı olanı vardı ama ondan krem ürünler fazla diye onu tercih etmedim.


Gördüğünüz gibi oldukça lüks görünen altın rengi bir ambalajı var. Hakikaten sadece ambalajına bakıp highend bir marka olduğuna inanabilirsiniz. Ambalajla ilgili tek sorun parmak izi ve çizilmeye çok müsait ama o kadar da olsun değil mi?



Kapağı boyutunda bir aynası, bir tane klasik allık aplikatörü kılıklı bir fırça (üzgünüm ama bence işlevsiz) ve 4 tane de aydınlatıcı var. Aydınlatıcıların biri krem diğer üçü toz formda.
Açıkçası ilk bakışta çok sarı, çok turuncu ya da çok mor diyebilirsiniz:)
Ancak kullandıkça aslında yüzde sadece aydınlık durduklarını, ışığın yansımasıyla o lilalığın ya da hafif bronzluğun ortaya çıktığını anlıyorsunuz. O yüzden düşünüldüğü kadar da korkutucu değil.


Tek dokunuşta oldukça pigmentliler. Bu nedenle uygulama esnasında özellikle yoğun aydınlatıcı görüntüsünü istemiyorsanız dikkatli olun. Toz ürünlerin yapısı biraz sert ancak bence yumuşak aydınlatıcılar ciltte yeterince doğal duramıyor çünkü gün içinde topaklanabiliyor. O nedenle ben bu yapıyı daha çok sevdim.


Fiyatı sanırım 60 liraya yaklaştı. O nedenle indirimleri değerlendirin derim. Benim en çok tercih ettiğim renkler ise alt sıradaki ikilinin karışımı:) Ben sabahın köründe bile makyaj yapıyorsam aydınlatıcıyı bol tutuyorum ama çok aydınlatıcı sevmeyenler için biraz fazla simli ve ışığı yansıtan bir palet olduğunu da son olarak belirtmeliyim.
Siz aydınlatıcıyı günlük makyajınızda kullanıyor musunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder